Lüfere Gönül Verenler

Lüfer ve Lüfercilik üzerine paylaşılan bilgilerimizin faydalı olması dileğiyle

12 Ekim 2011 Çarşamba

22 Kasım 2007 Lüferler ve Sarıkanatlar (ALico)

22 Kasım Lüferler ve Sarıkanatlar (ALico)

22 Kasım perşembe sabah 05,30 da limana dğru çıktım. Meraya geliş saat 06,45 gün ağırıyor hava güzel deniz güzel sular akmıyor. Oltama yemi takmıştım zaten yolda gelirken yaprak zargana saldım boğazın serin sularına tekrar...özlemişim 1 gün geçti ama iyot kokusunu derin derin çektim içime.
Bugun 4 lüfer 7 sarıkanat geldi. ve tekrar mesainin başında çalışmaya devam arkadaşlar.
Bugün elim fazla tutmadı çok karavana verdim maalesef. Küçük balık olabilir kaçanlar. Çok yem yedirdim anlayacağınız. 11 tane içeri girdi 7-8 de alamadığım var ama elim geçen avdan dolayı 2 noktadan kesik onunda etkisi var tabi hissetmekte bandajlı olsun kısa avın kısa karı dıyelım.

sevgiler

İlk resim koyu diyeceğiniz için altında açılımlarıda var.



balıklar bu ebatta ve güzel iri...





ve oltam ........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder