Lüfere Gönül Verenler

Lüfer ve Lüfercilik üzerine paylaşılan bilgilerimizin faydalı olması dileğiyle

26 Eylül 2013 Perşembe

25/EYLÜL/2013 LÜFER RAPORU 2 BALIK (Alico&Deniz)

Saat 18:00 hadi denize çıkalım tamam çıkalım derken 18:35 sularında makina çalışıyor yem buzluktan donmuş zargana. gelirse gelir gelmezse döner geliriz diyoruz ve Deniz kaptanla beraber sulardayız İşin en enteresan yanı Oltaların suyla buluşma zamanı Saat:19:11 ilk tur. 

Dönerken 1 balık geliyor hemen alıyorum içeri arkasından. aynı zaman dilimi içinde deniz alıyor balığı saat:19:14 süratle takımları yemliyorum denize bir balık daha geliyor ancak takım benim takımın üstünden geldiği için ben alıyım sen tut benim takımı diyorum. küpeşteye kadar gelen balık hop suya saat 19:33 daha 3.tur olmadan tamam diyoruz ve dönüş. 

Herşey 19:11-19:33 saatleri arasında tam olarak 22 dakika içinde gelişiyor. 

Gelecekse geliyor demekki. bu kadar Bereket versin Allah daha çoklarını nasip etsin dedik ve yeni bir güne merhaba diyoruz. Geçen pazar günü aklıma geliyorda sabahın köründen öğlen saatlerine kadar dolaş dolaş dolaş 3 balık,
22 dakikada 3 balık Nasip, 


Daha güzel ve bereketi avlarımız olsun İnşallah Rasgele. 

"Tarafımıza ait olan raporlar Sadece BALIKAVI.net'te yayınlanmaktadır. Herhangi bir sitede ve sosyal paylaşım sitesinde bulunmamaktadır"



Uploaded with ImageShack.us

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder