Lüfere Gönül Verenler

Lüfer ve Lüfercilik üzerine paylaşılan bilgilerimizin faydalı olması dileğiyle

16 Ekim 2012 Salı

101 Lüfer 1 Torik - 5/6/7 EKİM 2012 Alico&Boğaç&Deniz

Yer: Kuzey marmarada uzunca bir mera
Yem: Yaprak Zargana
saat : 5 Ekim 2012 saat: 22:30-7 Ekim Saat:17
Tutulacak balık : lüfer
Beden :0,33 Okuma Shotai FC
El oltası : 0,80 D.A.M.
Beden: 4,5 Kulaç
İğneler: WMC 2,0 gagalık 1 numara mustad.
Derinlik : 10-12 mt aralığı
Balık tutma stili: Yem yatırma ile kanala bırakma yatar yem.
Ava katılanlar : Deniz-Boğaç-Ali.
Teknik: Şahsa münhasır agaşon tekniği yeldirme takım……
Uygunluk : Av tamamen yasal imkanlar dahilinde gerçekleştirilmiştir.
+ 2 kg kadar limit altı balık salınmak suretiyle tabiata iade edilmiştir. Bir sonraki ava yatırım mahiyetinde

Cuma günü başlayan hareketli saatler yem süzme telaşımız duyduğumuz zargana yoktu vardı bir sürü şehir efsanesi ile beraber 2 zargana tuttuk şurdan buraya kadar 1 zargana yoktu derken. Boğaçın usta Manevraları (*^'<>) ile taşların 2 metre yakınlarından geçerek ve türlü zahmet ile beraber bi 35-40 adet kadar zargana gibi zargana yakaladık. kıyıcı arkadaşları bazen üzdük kusura bakmasınlar biz hatalıydık takımları ezmedik ama epey kıyıladık neyse kımseye zarar vermeden olayı çözdük. 1,5 saat uyku ile beraber deniz üstündeyiz. İlk olarak her zamanki meralarımızı yoklamak ile lüfer avına devam diyoruz. Ve cumartesi günü akşama kadar av yapıyoruz. Süper bereketli ve güzel bir av geçti. Arkasından Can ve aretle görüşüyoruz. Bu arada cumartesi geceside zargana süzmekle mücadele ediyoruz. Devamında saat 03:00 halden hep beraber birer kasa zargana alarak ikmal kumanya vs tamamlanma tekrar 05:30 sulardayız. Tekrar başladık terapiye ve yine bir akşam oldu.
Kısaca 2 gece 3 gün süren av maratonumuz bu şekilde sona erdi. 3 gün 3 kişi toplam av miktarı 101 Lüfer 1 torikten ibarettir. Torik uzun olta takımı ile alınmıştır. Raporları ayrı ayrı günlerde atarsam fazla karışıklık oluyor diye bu şekilde derlemeyi uygun gördük. Bolca yorgunluk başparmaklarımızda ağrılar içerisinde hafta başı mesaisine devam dedik. Zannederim balık vardı yoktu tartışmalarına bir dirhem katkı olur

Bu hafta sonu kullandığımız yem tekniği. Balık tutma tekniği tamamen diğer günlerden bağımısız bir teknik olup altımızdaki av aracını devre dışı bırakarak ve tamamen suların ağırlığı ve yemi yürütmesi kabiliyetine paralel olarak kurulan bir yöntemdir. Bereketli avlarınız olsun.
Bütün balıkların büyük çoğunluğu 3 er 4 er dağıtılmış olup en son kalan grup ise bugün lüfer partisinde tüketilecektir. yaklaşlık 2 kg kadar çinekop suya salınmıştır.

Darısı sizerin başına olsun inşallah...

Uploaded with ImageShack.us

Kademcim videoları düzenliyor. teferruatları aktaracağız inşallah. Slaytlı falan olacak ama çözemedik daha video işlerini.

Hatta balığı sudan çıkartırken bile video var o sevda ile zaten 3 balıkta kaçtı...