Lüfere Gönül Verenler

Lüfer ve Lüfercilik üzerine paylaşılan bilgilerimizin faydalı olması dileğiyle

12 Ekim 2011 Çarşamba

03/Şubat/2008 ALİCO&KUTSAL..(Efsane geri Döndü)

03/Şubat/2008 ALİCO&KUTSAL..(Efsane geri Döndü)

Değerli Arkadaşlarım.

Yer :Samatya 5 mil Açıkları batık üstü. Kırmalık.
Derinlik : 36,4 Metre.
Yem :Taze hamsi 1 kasa Halden Sabah Alındı.
Tutulan Balık :Aşağıda Resimleri görülen Türler ve Torbadaki iskotpitler + Yemli İstavrit + İspari + İzmarit + Tirsi.
Takım : Sarımsak Zoka Hırsızlı 1,0 İğne.

07,10 :Sabah Gün ağırımıyla beraber Halde Alınan Bir Kasa yem seçilmiş olara ezik olmayan taze. diri parlak görünümlü!!!

Direkt olarak bir gün önce Tarkan Boğaç ve Benim ortak avlandığımız avlak yerimize gidildi. Tonozu kurduk. Aynı noktaya aynı yere. Taşın Üstünde. Başladık 1 -2-3 derken tutmaya..... geldi geldi geldi. saat 12,10 paydos..
limana dönüş . Güzel bir ac günü oldu.... Deniz yine verdi. Biz dedik ya ne istersek onu tutarız diye tutuyoruz. Yerinde, yemiyle, doğru zamnında. tam kırmalık üstünde. Bir gün öncede Tarkan ve Boğaç ile aynı işi yapmıştık arkadaşlar Cumartesi raporunu koyacaklardır. zannederim foruma Ancak bugün benim takım gerçekten iyi çalıştı. Bu balıklar 0,40 misina beden arkasında örgü kasa ve 2,5 kulaç 0,21 misina ile alınmıştır.

Haftaya evet Tekrar bir başka organizasyonda bu sefer. sıralı yanyana 5 iskele 5 sancak yemli yapacağız aynı anda 10 zokalı takım. zaten 4 kişi olacağız. ben size yem takarım. sevgili dostlarım. maalesef yoktunuz ancak gerçekten çok ama çok konuştuk sizleri. Boğaçım Mavrukam suya düştü, benim yemim yoktu. benim takım dandikti yok...... taımları bugün ben yaptım diyeceğim. isyan olacak. Hepinizi seviyor.ve Bu avı Arıza teamim adına Boğaç ve Tarkanıma ithaf ediyorum.... (Bir önceki gün Cumartesi raporunu asmanızıda bekliyorum. tarkanım... Butun Dostlarıma iyi avlar....

Bu resimleri çekmeden önce 17 Adet Balık verilmiştir.Afiyet şeker. bal olsun...

Kerterizi Bulduk 1 hafta önce Boğaç Burada balık var ispari gelmiyor dediğinde bakmamıştık Belkide bu balık meraları 1 aydır orada.



Arıza team. En kötü avımız böyle olsun....



Tarkanım Karideslerin kutuda yüzüyorlar kuzu kuzu



Kutsal Kaptan. Tam 4 Ay sonra ilk kez geldin. Ama pir geldin (Hamsi Kuşu partisi yapacaktın. Olayda boyut değiştirdin. Sana Afiyetler Olsun.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder