Lüfere Gönül Verenler

Lüfer ve Lüfercilik üzerine paylaşılan bilgilerimizin faydalı olması dileğiyle

12 Ekim 2011 Çarşamba

Tarkana (Kofanayla saldırırım demiştim :D)İnanmadın.

Tarkana (Kofanayla saldırırım demiştim :D)İnanmadın.

Sevgili dostum Tarkan

Değerli arkadaşım. Buradaki konuyu açma amacım konular haricinde yazmış olduğun 1526-1528-1533-1545 nolu mesajları müstenit olarak göstererek:

Doğru düzgün bir av olayına değinelim....... Burada bir av var bak bakalım nasıl
hehehe
Demiştim adamı kofanayla saldırırım demiştim. bak bakalım nasıl olmuş bu arada boğaçım konu dışıdır. karıştırma..



yani dedik rapor asmayalım diye ama hergünün raporunu koyacaz artık
bundan alınacak sonuç nedir????




37/2 tebliğe uygun olarak gerçekleştirilmiş bir avdır.

Hediyem olsun.......
__________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder